Gyorsjelentés a nyárról


Kedves Klubtagok és Érdeklődők!

Gyorsan, nagyobb esemény nélkül eltelt a nyár a Klub felett……semmi nem lett a Bátorba tervezett biciklizésből, a megismételt elsősegélynyújtó tanfolyamból és a csiri-biri tornából sem. Nem volt ( kellő számú ) érdeklődő és hogy őszinte legyek, a csiri-biri tornán kívül én sem tudtam a  másik két programlehetőségre nagyobb hangsúlyt fektetni a szervezést illetően.
2009. február óta tartósan (előreláthatólag évekig) helyettesítek.
Kelemen Zsuzsi szerint késő délutánonként az iskolaudvaron gyűltek össze, ahol a gyerekek a hőség miatti szobafogságukból szabadulva kedvükre szaladgálhattak. Ott tartottak „klubfoglalkozást”….

A júl. 4-i falunapi játszóház nagyon népes és népszerű volt – és semmi nem tűnt el a nagy zsibongásban, amitől azért egy kicsit tartottam.
Sulyokné Kati néni krepp papírból virágok készítését vállalta mint szolgáltatást .
Rácz Sabine és szomszédasszonya készítették el végül egy nagy lepedőre a „Játszóház” feliratot, s ő, valamint  Papp Mercédesz és  Sipos Jennifer voltak a „felügyelők” a játszó gyermekek ( és szülők!) felett. Fotót mellékelek.

A kunbábonyi közösségi képzésre egy másik programmal való ütközés miatt nem tudtam elmenni.

A nyár folyamán a lakossági ruhaadományok jöttek.-mentek, de egyéb adományok is érkeztek:
Bölcsikné Marika bagólyuki anyukától használt varrógépet kaptunk. Felújítás után kisebb javítgatásokat el lehetne vele végezni. Majd hirdetem.
Bajzátné Amarilla szoptatós párnát ajándékozott nekünk, amit szükség szerint kölcsönzünk.
Többen is kölcsönöztek könyvet, Nők Lapja újságokat a Klub készletéből.
Hanusné Joó Timi anyósáék nekünk adták a használt heverőjüket 2 fotellal. Jó lenne rájuk valami, hogy a huzatot védjük..
A napokban Csuhai Péter szarvaskői KÖZTÁMHÁLÓ-társunk hollandiai ismerősét és családját fogadtam, akik játék –és használati tárgy adományt hoztak nekünk. Ígéretet kaptunk további adományokra is.

Pályázati pénzből a Polg. Hivatal számítógépes tanfolyamot szervezett a lakosságnak az iskolában több turnusban. Nem tudom, végül kik mentek el – én a magam köreiből  mindenkit biztattam, használja ki az ingyenes lehetőséget.

A Polg. Hivatal  pályázatot készül benyújtani a lakossági egészségmegőrzés/fejlesztés témájában – „nagy falat” lesz  a falu egészségtervének elkészítése. Ki tudja, hogy kell azt csinálni?

Tervezgetem egykori pesti adományozónkkal, Csapó Idával való találkozásunkat: hogyan gazdagodjunk meg? – de először is: honnan kellene a tanfolyamra pénzt szerezni?
Ujabb igény mutatkozott a jóga tanfolyamra, amit 2009. szept. 16-án indítunk.
A hastánc tanfolyam indítása kellő számú jelentkezés híján még mindig várat magára.
Nem tudom, mennyiben tudjuk tartani az éves klubprogram tematikáját……..

¼ év múlva újból  jelentkezem…….addig is szép napokat kívánok!

Király Katalin védőnéni

Hozzászólás